franchisenemer

De geschiedenis van het merk begon in 2003 toen het resultaat van marktonderzoek, waaronder studies van stoffen en talrijke raadplegingen van dermatologen, in Brazilië aan het licht bracht dat er geen bedrijf was dat kleding produceerde met zonbescherming die de schadelijke effecten van ultraviolette straling zou verminderen.

Sindsdien heeft UV.LINE zijn positie als nationale leider in dit segment behouden en biedt het de markt de meest geavanceerde textieltechnologie en de beste modetrends ter wereld.

Het merk is op de markt aanwezig via eigen winkels, franchisenetwerk, e-commerce en outlets, naast meer dan 700 multibrand-verkooppunten in Brazilië en een groeiend aantal verkooppunten in het buitenland.

Stappen om een ​​franchise te openen:

STAP 1: MARKTANALYSE EN ONDERHANDELINGEN
Identificatie en onderhandeling van het commerciële punt, analyse en goedkeuring van de regio.

STAP 2: ONDERSTEUNING VAN DE FRANCHISE-OPENING
Analyse van architectuur en ontwerp, en het bewaken van de bouw van het verkooppunt.

STAP 3: TRAINEN EN TRMENTOREN
Initiële training over bedrijfsvoering voor de franchisenemer en zijn team.

STAP 4: SHOWROOM
Collectielanceringsevenement met ondersteuning bij aankoopplanning.

STAP 5: BACKOFFICE
Dagelijkse ondersteuning van getrainde en gekwalificeerde teams op het gebied van IT, commercie, administratie en financiën.

STAP 6: VELDRAADPLEGING
Team van getrainde supervisors die periodiek franchise-eenheden bezoeken om ondersteuning en training te bieden.

STAP 7: DOORLOPENDE TRAINING
Product-, verkoop- en marketingtraining bij elke collectielancering.

STAP 8: COMMUNICATIE EN MARKETING
Netwerkcommunicatie uitgevoerd op een geïntegreerde manier, volgens de concepten van het merk. De communicatiekanalen bij elke collectielancering zijn: sociale netwerken, website, e-mailmarketing, dermatologie-evenementen, betaalde en gedrukte media. Marketing biedt ook ondersteuning om lokale acties en samenwerkingsverbanden uit te voeren.

STAP 9: VISUELE MERCHANDISING
Samen met een Visual Merchandising-professional ontwikkelt Marketing al het materiaal voor etalage- en interieurexposities, volgens de retailpromotiekalender. Visual Merchandising biedt ondersteuning bij teamtrainingen op het gebied van winkelonderhoud en commerciële organisatie volgens de merkrichtlijnen.